پرسش‌های متداول

شما میتوانید از طریق بخش پشتیبانی، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

 

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
در همین راستا شرکت بانه کالا مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می‌توانید از طریق بخش تماس با ما با تیم پشتیبانی بانه کالا  در ارتباط باشید.

ما

شما میتواند وارد پروفایل خود شوید و از قسمت درخواست مرجوعی، فرم درخواست را تکمیل کنید.

 

وارد سایت بانه کالا شده، بروی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.